Q/A

Hur ser drömgarderoben ut? visa några plagg från den! 
åh, min drömgarderob skulle vara proppad med kläder som ser ut att vara tagna direkt från tumblr, lookbook eller urbanoufitters!
Första tanken som kommer upp då du hör mitt namn? 
Att jag saknar min Irmis♥
Länka en låt som alltid gör dig glad!
 taggad inför justin bieber?
JAAA, 27 dagar kvar!!
bästa kärleken? 
Den som är besvarad och när man kan ha ett förhållande men ändå vara bästa vänner.
gillar du katter? 
love them. Speciellt min egna älskling, Kitty!
3 saker som du älskar mest av allt?
Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie, Japp och Tumblr!
vad vill du gå för linje?
Mitt förstahandsval är samhälls, sen kommer jag att gå specialidrott också!
favoritbloggar i skeå? 
Läser inte så många bloggar, men Moa Egholts är såklart en favorit!
vad använder du för parfym? 
Jag använder Justin Bieber's parfym Girlfriend 
om du var en spegel, i vems hus skulle du då vilja sitta i? 
Typ Kenzas, för då får jag kolla på hennes snygghet 24/7 hihih
dina 3 bästavänner? 
Geeze, I don't know.. Lovisa är iallafall en av mina äldsta och bästa vänner!
drömresa?
New York med mina gobrudar!
har du något/några speciella "mål" för framtiden?
Mitt enda riktiga mål är väl att gå ut skolan och skaffa mig ett vältjänande jobb, the usual you know.
Varför är du så asm? 
Samma anledning som för dig stumpan
Har du en dröm? isf vad? 
Min största dröm gick i uppfyllelse den 3e januari i år. Nu har jag väl ingen, förutom att se så många av mina favoritband som möjligt innan jag dör
Bästa som hänt dig? 
Jag väntar nog fortfarande på den händelsen
Färg på högra socken?
Den är faktiskt grå, chockerande I know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0