say what you need to say

hade verkligen förberett mig på att nyårs skulle bli tråkigare än någonsin. pojkvännen min skulle till sina vänner och jag skulle vara fast på nyhamn hela kvällen. meeeen, i sista minuten blev det ändå så att jag for till christoffer och firade det nya året med hans familj. spenderade även natten där. så min kväll blev inte alls misslyckad, tack vare världens underbaraste kille!
nu på kvällen har jag packat det jag behöver dom kommande dagarna. har säkert glömt någonting jätteviktigt, för det gör jag alltid.
imorgon bär det av på riktigt. ner till umeå. träning sen incheckning på skolan där vi kommer bo under SM. sen ska vi se Dalen spela mot Tyresö. på torsdag drar hela SM igång, är så sjukt taggad!!
nu ska jag se till att få någon sömn, puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0