Vi två hör hemma i ett rum med inga andra.

BRA UPPDATERING JENNIFER. *applåder och stående ovationer*
nej men, en liten snabb update om dom senaste dagarna: spelade min debutmatch i division 2 mot övik i helgen, så vi for dit ner på lördagen.. kom dock hem med en förlust, 2-1 blev det. den här veckan har jag verkligen inte gjort annat än pluggat och tränat, det är typ hela mitt liv just nu. därav den tråkiga uppdateringen, det händer helt enkelt ingenting. 
har iallafall varit på hockey idag, för första gången på ett halvår, fick värsta nostalgi-kicken när jag kom till arenan. sen blev det lite tråkigare, så jag och sanna tog en spontantripp till edda-hallen och kollade lite innebandy. 
nu ska jag lägga mig i sängen och sova så att jag får mig upp i morgon, kram!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0