save the earth, it's the only planet with chocolate.

hejhejehejehejehej. 
tänkte snabbuppdatera litt nu innan jag går och lägger mig. 
hängde med christoffer igårkväll, det var jättemysigt. nu kommer han läsa det här och säga nåt i stil med "OH HELLO" eller haha jag vet inte. han är töntig och fin. 
idag for jag och sanna ut i det deprimerande vädret och hade en liten halloween-photoshoot. blev lite misslyckad men yålå. fick stå barfota i en vattenpöl också, förlorade känseln i fötterna men vad gör man inte för att få bra bilder? 
nu ska jag lägga mig i sängen och läsa, pappa låter mig nämligen inte se film eftersom att jag behöver sova. ska upp halv 6 imorrn pågrund av breddlägret. far från skellefteå klockan 7. ahhh. godnatt!!
 

Kommentarer
Postat av: S

Vad blev misslyckat?

2012-11-01 @ 23:55:19
URL: http://sannaerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0