kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän.

tjenähejhej.  
i lördags steg jag upp vid 10 för att vi hade match. satt bänkad där eftersom att jag var så himla mörbultad från dagen före. sen la jag mig i sängen direkt jag kom hem och låg där hela dagen. på söndagen for jag och såg bio med christoffer, sofie och alicia. vi såg paranormal activity 4, den var typ bra. nej jo lite kanske. jag vet inte. igår tog jag mig inte till träningen så då hängde jag med christoffer istället.
nuuuuuu, ska jag äta min gainomax protein bar hihih. MÅSTE SE DET SENASTE AVSNITTET AV PORTKOD 1321 OCKSÅ FÖR DET KOM UT ETT NYTT IDAG WHOOPWHOOP.
hejdååååååååååå. 
 
babes♥

Kommentarer
Postat av: sexiestcreaturealive

Is the girl on the right single?

2012-11-06 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0