för det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

var som sagt med johannes hela gårkvällen, det var riktigt mysigt!
idag for vi till mormor&morfar och käkade lunch sen for vi direkt till domarutbildningen i hamn. fick sitta stilla i typ två timmar och lyssna på en snubbe, men trots att man fick ont i ändan blev jag väääldigt taggad på att döma matcher i sommar. får se hur det blir med den saken.
käkade på sibylla efteråt med syrrorna sen for jag och städade skelleftehamns smutsiga gator med laget.. höjdpunkten med det var solklart då vi fick åka på släpen. it was awesome.
kom hem och luktade sopor sen, duschade och nu ligger jag i sängen och ska se någon film. vilken vet jag inte än.
kram!
hahah love you linus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0