Rätt så irriterad just nu..

väldigt härlig skoldag idag, fick sluta vid 2 istället för tjugo i 4. eftersom att bussen inte skulle komma förrän tio i 4 så for jag och carl hem till honom. kollade mest på när han spelade black ops, wehå-.-
fick också en bild av linus på viber på min bild som jag tog för ett tag sen, den på min rygg där det står "sometimes I hate myself".. fast den som linus skickade var svartvit och lite redigerad. såg att jag hade över 3,600 notes på den. det fula med det hela och det som gör mig så förbannad är att det är någon annan som lagt upp bilden och tar åt sig all äran. där försvann liksom glädjen.
but anyways, ska se ett avsnitt av 90210 nu, hejs!
<originalet
bilden som har 4000 notes just nu>

Kommentarer
Postat av: angelica

coolt ju;)

2012-05-09 @ 18:10:33
URL: http://gicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0