I want to change the world

blev så himla glad igår, det var nämligen massa som skrev till mig att dom gillade min musiksmak osv. det är nog det snällaste man kan säga till mig! blir överlycklig hehe.
steg upp där vid sju som vanligt, klädde på mig och fixade mig. dock stoppades den rutinen efter frukosten. kände att jag inte alls orkade fara och praoa, är så himla förkyld och mår inge bra alls. har nog blivit smittad av ungarna, vilket är tråkigt eftersom att min sista dag var idag..
jag gick och la mig igen, nu lyssnar jag på musik och har just ätit lunch. sofie är också hemma, ska nog göra milkshake och mysa lite senare. det blir bra.
kram!
klicka på bilden för att komma till min nya playlist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0