I shouldn't be jealous, you aren't even mine.

denna fredag har varit riktigt härlig!
eftersom att förskolan är stängd på fredagar så spenderade jag dagen med förskolebarnen och femåringarna på toppen. det var riktigt kul!
slutade två, kom hem, drack en kopp kaffe/åt b&j och myste i soffan. denna gång somnade jag inte!
efter middagen for vi iväg till guldvallen och spelade säsongens första match. vi vann med 3-2 mot kaif! så nej, jag klagar inte. livet leker atm.
det enda som skulle sitta fint just nu att få fara till discot i urs, vill träffa alla fina vänner. men jag skippar det!
ska hoppa in i duschen nu, kram!
såhär såg jag ut idag, osminkad å allt.
but who cares? inte småbarnen iallafall!

Kommentarer
Postat av: Irma

Så fin!!!

2012-05-05 @ 09:21:40
URL: http://iohl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0