don't worry girl, you'll find the one who will ruin your lipstick and not your mascara.

vaknade relativt tidigt idag, var nämligen tvungen att plocka ur mitt rum. allt skulle bort. så det gjorde jag och nu är rummet jättetomt, det enda som finns därinne just nu är min garderob. ska sova på övervåningen med syrrorna i flera veckor framöver nu, det blir nog nice.. förhoppningsvis.
for till stan vid 1 med sanna och rebecca också. mötte upp irma senare och gick med henne ett tag.
fick med mig hem ett svart linne, jeansshorts och lite andra smågrejer.
bilder på kläderna plus det jag köpte från laredoute kommer kanske senare idag eller imorrn.
ska nämligen till alicia och ha tjejkväll med henne och melissa ikväll, sover kanske över där också! det blir meganice!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0