You must give up the life you had planned, in order to have the life that is waiting for you

har inte kunnat blogga sen i fredags pågrund av att vårat internet la ner.. blev lite halvt panikslagen men det gick alldeles utmärkt, upptäckte att jag faktiskt har ett liv utanför cybervärlden också! hehe.. iallafall så har jag gjort detta nu i helgen↓

lördag:
for till flyguppvisningen och jobbade med några frivilliga från klassen, hann se JAS flyga vilket var megasupercoolt! tjänade 5000 spänn och hade hur kul som helst!! såg rönnskärs flickor 14 spela final i midnattscupen där vid midnatt, dom vann med 2-1!

söndag:
hade match mot fromheden mitt ute i ingenstans, förlorade med 1-0.

igår:
for till kanotudden och tältade där, hade klasskamp där, paddlade kanot, grillade pinnbröd, var vaken hela natten = hade jättetrevligt! 

idag: somnade kring halv sex imorse på kanotudden, sov i en timme sen for jag och syrrorna hem och alla tre slocknade på soffan direkt. vaknade halv 4 och nu ska jag äta sen duscha, luktar grillrök och korv i sinne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0