You can't fly unless you let yourself fall.

HEJSAN. 
var ju som sagt med sanna och leon i lördags, det var verkligen supertrevligt. hade match i söndags mot burträsk och vi vann med 2-0! 
idag har jag spenderat dagen med syrrorna, har solat och sett criminal minds. hade träning halv sex också och nu har jag och mamma färgat mina ögonbryn (halvt misslyckat men en liten förbättring) och smörjt in någonting i mitt hår som gör att det blir najsigare. höhö.
upp tidigt imorgon för att köra moppe, landsvägarna väntar.. är meganervös. so wish me luck!
nu ska jag göra någonting, vet inte vad.. men... hejdå.
 
old pic med dålig kvalla. ser överlycklig ut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0