saker ni inte visste om mig..

  • Jag är jättemegabesatt av ben&jerry's chocolate fudge brownie, helt sjukt.
  • min första celebrity crush var jessie Mccartney.
  • har och kommer alltid älska erik hassle och hans låtar, världsklass.
  • personligen tycker jag att jag har ganska bra klädstil, det är bara det att jag inte har råd med snygga kläder..
  • tre OS-deltagare jag gärna skulle vilja göra oanständiga saker med är Tom Daley, Adam Gemili och Steven Lewis.
 
  • jag fullkomligt HATAR särskrivning, tycker att det är det värsta som finns.
  • min allra största önskan (då snackar vi gigantisk) är att fara till England. funderar starkt på att fara på språkresa dit på sommarlovet efter nian. men det är bara det att jag varken har pengar eller mod till att fara på något sånt själv.. åh blir så ledsen när jag tänker på det.
 
Trackback
RSS 2.0