my stomach's tied in knots.

alicia sov över hos mig från igår till idag, fick besök av sanna och leon också där på kvällskvisten! 
for till alicia vid 12 idag sen tog vi bussen till stadsfesten där vi gick runt med johannes och elias. det var supernice! åkte no limit som var hur kul som helst! ska förmodligen dit igen på fredag efter min UPPKÖRNING (omfg) och gå med rebecca tror jag, det blir trevligt. 
hade träning ikväll också sen efter den har jag bara legat hemma och degat. såg då portugal mötte spanien i semifinalen, spanien vann på straffar. vilket är kul, men to be honest så hejade jag faktiskt på portugal. mest för att christiano ronaldo spelar där och han är guds gåva till mänskligheten ♥♥♥
ska se någon film nu, kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0