I just want you to know I miss you, and I want you to stay.

ah mah gad, om typ två min så är det fredag. vilket innebär vad? JO ATT DET ÄR SKOLAVSLUTNINGSDAG. taggar så himla mycket, på kvällen drar åttorna och grillar. blir nog supermysigt! älskar verkligen min klass till tusen.
hursomhelst så hade vi klasskamp på kanotudden idag sen slutade vi, följde med jonna hem sen for vi till stan med amanda. mötte upp sanna och marvin där efter ett tag också, sen for vi till björkskolans avslutning. min fina irma sjöng lika vackert som hon ut. vilket var BEAUTIFUL.
aahh, I don't know what my feelings are right now.
måste sova nu så att jag tar mig upp imorrn, gnight!
<två bilder från idag
min skolavslutningsklänning>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0