HEMMA

här är några instagram-bilder från då vi var i stockholm och göteborg! kommer fler bilder senare, orkar inte lägga upp dom nu bara. 
iallafall så är vi nu hemma i skellefteå, vilket är sjuuukt skönt. blir att packa upp nu sen sova. imorgon ska jag och syrrorna skriva moppeprovet!
min vecka: 
lördag: körde ner till stockholm, kom fram vid middagstid.
söndag: spenderade dagen på Gröna Lund. åkte insane och fritt fall för första gången och åt den godaste ceasarsalladen som någonsin existerat. 
måndag: Shoppade loss på IKEA. 
tisdag: åkte snabbtåg till göteborg, första gången jag och syrrorna var i den underbara staden. Shoppade också!
onsdag: Gick till Liseberg och spenderade dagen där. Dom har en del bättre karuseller men Grönan är nog snäppet bättre. träffade fina olivia där och åkte atmosfear med henne. har aldrig varit så rädd i hela mitt liv haha..
torsdag: Shoppade loss i centrum, fick med mig ett linne från topshop och en tröja från monki. for tillbaks till stockholm vid 5-tiden. 
fredag: Hälsade på pappas bror Folke.
lördag: VI FYLLDE ÅR. igår alltså. åhh, är femton år nu alltså. känns asbra. shoppade på dagen, gav varandra varsin present, såg Cockpit på bio (HUR BRA SOM HELST VAR DEN) och sen åt vi gomiddag på pizza hut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0