Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt.

 
bilder från igår och idag.
hejsan! 
känner mig tvungen att uppdatera lite snabbt. kom just hem från trästock dag nr 2, det var trevligt men inte alls lika mycket ös som igår. for dit med alicia och melissa men träffade massa fina där också. 
igår spelade ju maskinen på stocken, bästa på länge. dom var hur grymma som helst!!!!!
for dit med alicia och såg dom tillsammans med henne, riktigt bra stämning var det. sen sov hon över oss mig, var dock tvungen att stiga upp tidigt eftersom att jag skulle till umeå med lovisa idag. spenderade dagen där och fick med mig massa fina grejer hem! 
nu ska jag lägga mig och äta lite onyttigheter heheh. 
godnatt lovers.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0