it's all about us.

är på allmänt dåligt humör just nu, som tur är så har jag älskade irma att prata med. vad skulle jag göra utan henne♥
igår var mitt humör däremot allt annat än dåligt, drog till malin efter skolan. vi slumrade till kring 4 och vaknade då sanna och lovisa kom dit. då gjorde vi oss i ordning sen drog vi till discot i ursviken. förväntade mig inte att det skulle vara så himla kul. fick för det första träffa irma för första gången på typ ett halvår, hade saknat henne megamycket!
hade jättekul, sen blev det lite mindre kul då finaste jonathan for hem. efter det så blev det drygt, blev typ forever alone då.. hehe.
hade match klockan 12 idag, vi vann med 2-5 mot kaif vilket var grymt kul. spelade dock inte.. har match imorrn också och då blir det min tur att stå i mål! får se vad jag hittar på efter matchen, stannar kanske i hamn eller nåt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0