I'm beautiful in my way

vaknade klockan 8 i morse (är förvånad att jag ens fick mig upp ur sängen) och drog till lovisa kring 9. därifrån åkte jag, hon och malin till bygdsiljum där vi nu har spenderat nästan hela dagen. började åka skidor sen efter lunch bytte vi till snowboard. det gick inte direkt bra i början eftersom att det var första gången i en "vanlig" backe, fick ont i rumpan.. i slutet gick det däremot toppen och det var jättekul! höll på att tappa bort malin när vi skulle hem, vilket var mindre kul.. men det visade sig att dom hade stängt av liften i barnbacken så hon var tvungen att gå hela vägen upp. wihoo. malin egå♥♥
tror nog att det blir att ta det lugnt hemma idag, det lutar iallafall år det hållet.. om inte någon vill komma hit och joina mig i min ensamhet! varmt välkomna!
cyaaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0