"The nicest thing for me is sleep, then at least I can dream"

blev ganska oväntad kväll igår, hade tänkt fara ut och springa men istället blev jag inlånad till 99ornas match i sista minuten. det var min första match med dom, kändes lite ovant + att vi spelade typ med den minsta bollen någonsin hehehe.. fick vara lagkapten också vilket var lite chockerande. matchen slutade iallafall med 4-3 till jörn. 
steg upp vid 8 idag sen for jag och systrarna till båthamnen i skelleftehamn för att sälja fika så att vi får ihop lite pengar till innebandylaget.
efter det har jag bara legat hemma och sett The secret life of the american teenager, ganska tråkig serie faktiskt. 
snart ska jag iallafall bege mig till min saknade irma, I miss her!!!
kram!
 
bild från i torsdags♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0