We're gonna do what we want

kändes rätt så orättvist att typ alla andra skolor fick lov igår och var lediga idag medans vi fick gå vanlig långdag.. tråkig dag har det varit. men jag mår bra ändå! gjorde so-provet idag, gick riktigt bra faktiskt. slutade med att jag fick sitta och berätta allt jag visste om ryska revolutionen för sanna och skippa två frågor om det, det var soft. får väl bara hoppas att läraren ger mig ett bra betyg.
har som sagt påsklov nu, vet inte riktigt vad jag ska hitta på den kommande veckan. blir förmodligen att vara med sanna, om hon inte är allt för upptagen dvs, och sen ska måste jag träffa alec. saknar honom megamycket!
ska gå till vardagsrummet nu och se hockey i hopp om att skellefteå krossar solna. då kanske dagen blir lite mindre tråkig.
kram!
finaste lovisa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0