Hey I just met you, and this is crazy!

vill bara börja med att säga att jag är huuur glad som helst idag. har ingen aning om varför egentligen, är på toppenhumör av ingen anldening alls! så här kan man beskriva mig, snart 15 år och hur singel som helst men gladare än dom flesta. ligger hursomhelst inne i mitt rum och fryser just nu, det är svinkallt här inne. Har fixat praktikplats idag! Kommer att vara på femårs i stackgrönnan, det blir jättenice!
Rebecca följde mig dit idag efter skolan sen drog vi hem till mig. hon for för ett tag sen och snart ska jag äta, sen blir det hockey! är taggad faktiskt!
ska se ett avsnitt av gossip girl nu och fixa denna fula bloggdesign också, kram!
arkivbild, tycker att den passar in i mitt liv just nu haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0