min statistik är inte att leka med asså

var jättetrött och hade ont i huvudet hela skoldagen, somnade till och med på engelskan. wehå..
men det värsta gick över då vi slutat, pappa kom och hämtade mig på skolan, for hem och fick i mig två yoghurts&en alvedon sen drog vi vidare till zonträffen @ campus. och det, mina vänner, gick sämst. okej, jag vet inte riktigt hur det såg ut från någon annans perspektiv men jag tycker verkligen inte alls att det gick bra. hela grejen var liksom, awkward. men som tur är så kommer jag, och alla andra av 97tjejerna i skellefteå, ändå att bli uttagen/na till umeå, vilket känns skönt!!
förövrigt så blir det SM-silver till skellefteå.. känns lite trist, men samtidigt så har dom ändå kommit långt! orkar inte se matchen längre då det nu är omöjligt för skellefteå att ta igen det här. but that's life.
ska lägga mig i sängen och se nåt avsnitt av revenge nu, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0