I'm still an animal.

jag: det finns en nakenbild på zac efron på nätet.
mamma: visar han snorren?
jag: ja, den var typ liten.
mamma: men Jennifer, han är säkert fin ändå!
jag: ja, jag skulle då vilja- *kommer på att det är mamma jag pratar med*
mamma: vad skulle du vilja? va? vad?
jag: ehm.. jag skulle då vilja vara med honom.

roligaste^:):):):):):):)
igår sov jag halva dagen sen for jag till skelleftehamn för att umgås med sanna och ghettoungarna. sen for jag och sanna och hälsade på alicia lite snabbt.
idag har jag hunnit vara på stan med bästaste william, gick bara runt och pratade. åt "middag" på dallas också. sen följde jag med hem till honom och var med honom ett tag. efter det drog jag mig ut i snöstormen sen mötte jag upp melissa och tillsammans gick vi till alicia.
har haft en supertrevlig kväll tillsammans med dom två. fina är dom. vi såg film, pratade massor, rotade i alicias garderob. grät också en skvätt, vilket var välbehövt.
men nu är jag glad och ska fortsätta vara det helgen ut hade jag tänkt, imorgon blir det nog att vara med malin och lovisa. det blir kanon, har inte umgåtts med dom på vääääldigt länge. saknar dom verkligen!
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0