A whole new world.

kom just hem från Lovisas place! Spenderade som sagt natten där med sanna, malin, lovisa såklart och alec.. grym natt med grymma människor!
Jag vaknade kring 9 igår och såg en film, käkade sen drog jag och sanna till ursviken vid kvart i 1 för att åka buss till umeå där vi skulle spela match. Vi förlorade med 6-2 mot Sandåkern.. fast vi spelade grymt bra!
Efter matchen så drog vi till Frasses och käkade skrov sen begav vi oss tillbaks till ursviken. Tyckte lite synd om lovaa, malin, alec och sanna som fick sitta och vänta på mig från klockan tre till 9. hehe,
ska se en film nu.. vilken det blir har jag ingen aning om.
kram♥
gangstaaaaaaaah. bjuder på denna, väldigt, pinsamma bild.

Kommentarer
Postat av: Melissa

Väldigt väldigt söt bild på en väldigt väldigt söt chey!<3

2011-10-23 @ 20:42:09
URL: http://melissake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0