Oh yes, I went there.

sitter atm i malins rum och hon försöker fresta mig med ben&jerry's.. är dock inte så lättfotad. Fast jag är grymt sugen..
kvällen bestod av att kolla på då alec och robin rageade på cs medans jag, malin, ad&nicklas flummade i alecs säng.
that sounded wrong..
tillslut blev vi rastlösa och drog ut och lekte badasses. Sen drog jag och malin hem till henne.
Det dröjde inte länge förrän nicklas och adrian smsade och sa att dom hade blivit utslängda från alecs crib.
och som de snälla tjejer vi är så slet vi oss från ben&jerry'sen och gick ut för att hänga med dom. Vi gungade, pratade, flummade och hade allmänt kul.. även fast det var typ minusgrader ute.
Sen drog vi till busshållsplatsen eftersom nicklas skulle ta en buss hem, men eftersom man skulle vrida tillbaks klockan en timme efter tolv så satt vi där i en halvtimme helt i onödan..
nu ska vi se film och mysa!
hare göttttttt♥
Malin tog många sånahär bilder eftersom hon tyckte att ljuset var coolt. om ni frågar mig så tycker jag motsatsen.. vilket man kan se på bilden. he-he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0