långt inlägg. alla som orkar läsa får en kaka.

Jag är nyduschad, godissugen och allmänt trött just nu. Ska nog se en film, måste dock fixa sannas design först.. for pengar för det så det är lätt värt!
Hade match idag klockan 12. Vi vann med 5-1, spelade dock inte. var bara där som reservmålis. Imorrn blir det min tur att stå i målet. Vi möter IBS igen.. dåligt nervös jag är. men jag ska försöka mitt bästa, he-he.
Anyways, efter matchen så var jag med malin och lovisa en tväris, malin skulle dock till stan så jag och lovaa drog till alec. Ungen låg och sov så vi väckte honom. mental highfive lovisa. sen kom robin och då drog vi till ica. robbe köpte en pizza också, som jag fick smaka. WIHOOO thanks m8.
efter det drog jag, alec och lovisa hem till alec igen och såg film. The roommate blev det. både jag och alec hade redan sett den så det blev lite drygt, but it's still an awesome movie.
Efter filmen for jag med malin och käkade på sibylla sen drog vi hem till henne. Vi myste och såg film ända tills det blev dags för mig att fara hem.
ska gå och sno godis nu. kram♥
herrejävlarnssåbra. *dead*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0