Don't take my dreams away from me.

har så intressant liv att jag skulle kunna skiva ett fetlångt inlägg på 10 000 meningar utan att ens hinna ta med hälften av det som hänt.
^en liten överdrift kanske.

nämen tillbaks till allvaret, igår så käkade vi ju julmat @ mamma jobb på medlefors folkhögskola. hur gott som helst, och medans vi satt där så började det också snöa, vilket gjorde dagen så mycket bättre. då vi kom hem så satt vi oss och såg ett avsnitt av criminal minds och sen sov jag gott!
Idag har jag tränat och nu ska jag nog se ett avsnitt av "This is england 86" sen sova.
imorrn ska jag förmodligen vara med finaste mattias♥♥
godnatt!


Kommentarer
Postat av: Wilma

Härligt :)<3

2011-11-29 @ 15:43:05
URL: http://wilmutlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0