Best friday ever..

har just ätit lite middag. lägg märke till ordet "lite". hade ätit på subway med malin innan så jag orkade inte äta nå vidare mycket. Typ två dagar sen jag bloggade. antar att ingen själ bryr sig men, ändå! I onsdags spelade vi match mot hammarängen. Stod i mål. förlorade med 6-1, men vi gjorde en bra match iallafall. I går hade jag träning. Typ jobbigaste träningen på läääänge. Körde nån himla benövning så att låren värkte.. alltid trevligt! Idag så hade vi luciaträning direkt på morgonen. sjöng för första gången för luciagruppen. grymt läskigt men det gick bra. Kring lunchen drog vi till matsalen och riggade upp högtalarna och fixade allt sen hade vi typ en mini-konsert för alla på skolan. jag sjöng tillsammans med lovisa "en stjärna lyser så klar". Det gick bra. lovisa sjunger som en gudinna. Överdriver inte ens.. det är sjukt hur bra hon är!
Skolan har fått värsta julstämningen nu.. ÄLSKAR JULEN!
Efter skolan drog jag till stan med syrrorna, mamma och malin. Gick runt med malin, köpte en finfin jacka från gina, åt på subway, blev blöt pågrund av spöregnet. Bästa fredagen nånsin, även fast mitt utegångsförbud fortfarande gäller.
Mysigaste SWAGtröjan på. ska ladda ner några avsnitt av suburgatory sen ha det gött. peace♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0