that awkward moment when a moment is awkward and someone makes it even more akward by saying something awkward..

I fredags sov mormor och morfar hos oss eftersom mamma och pappa var i piteå. På kvällen drog jag till rotan i skelleftehamn. Vårat lag har ju som sagt hand om motionsdansen där.. jag jobbade med Issa&Julia. Det var tråkigt, fast jag hade nog inte överlevt om jag varit med syrrorna, så tack issa och julia för att ni gjorde kvällen less boring. hehe!
igår for vi till mormor&morfars lägenhet i stan. jag och sanna mötte upp jonna för att käka på subway sen när jonna och sanna for iväg med bussen hem till jonna så traskade jag hem till mormor och stickade.. jag har typ stickat större delen av helgen. frisk brud. vill inte göra nånting annat än att fara till skelleftehamn och vara med malin just nu♥ men det får väl vänta..
idag har det inte hänt nånting alls.. mormor och morfar är här och firar farsdag.. vi åt just panacotta vilket var supergott!
blev så himla sugen på att se awkward så jag håller på att ladda ner säsongen nu. tagga!
kram♥
redigerad by meeeee:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0