I am so lonely

funderar på att skaffa mig ett så kallat liv. så himla nice om man bara kunde typ köpa ett liv på blocket eller ebay. Att man typ fick välja vem man ville vara och vart man ville bo. Alla som läser min blogg skulle nog kunna lista ut vem jag skulle vilja vara.. ;)
iallafall så for jag till malin kring halv 3 och var där till fem. Inte lång tid men ändå något. Varenda minut jag spenderar med henne är underbara. Cheeziest line ever. lawl.
ska snart äta, tacoooooos. Längtar till ikväll då jag får sluka min b&j.
over and out.

Kommentarer
Postat av: Ibbe

Måste fråga, vad är det bästa/sämsta med att vara trilling?

2011-11-04 @ 19:25:20
URL: http://ibbeluw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0