I aint gonna let you in, never again.

klockan är nu en minut över 6.. och jag är nästan inte ens trött. What's wrong with me?
Sitter bredvid anton, aka razek. Vettefan vad han gör.. har nyss varit ute med malin och sprungit ett varv runt folkan. Vi kände för att motionera lite på morgonkvisten. Såg paranormal activity 2 med alec innan det, blev livrädd även fast den inte var nå läskig nu när jag tänker efter. normal brud aight.
Får se vad jag hittar på att göra härnäst. Jag och malin drar nog hem till henne kring lunch och sover ett tag. Kan behövas.
Såg int lite frisk ut asså..
malin döpte bilden till "meandyou" på hennes dator.. naaaaaaw.
älskar dig gumman♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0