Forever is a long time.

tjooooo.
kom just hem från kåken. ska ta bort allt smink, äta nånting och sen se en film. har över hundra stycken movies på min dator. yes, I'm a terrible criminal. put me in jail.
efter skolan drog jag till världens underbaraste flicka vid namn malin. dagen började högst upp med glatt humör och slutade nästan med att jag bröt ihop. men jag är säker på att ingen bryr sig så, nog om det.
vi såg film och myste sen drog vi till kåken. hann dock bara vara där i en och en halv timme men det räckte för att träffa alla fina peeps. hade inte varit där på mer än två veckor ju!
ni får har det så bra tills vidare, kram!
kände att jag var tvungen att lägga ut denna fina låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0