Baby, you deserve everything you want. It's your night.

Sitter och funderar om jag ska dricka redbullen som alec köpte mig eller om jag ska vänta med den.. hm.. that's a tough one.
ska förmodligen sluka den nu, vill ha pizza också.. det finns i kylen. men pappa tycker inte att det är passande efter man har tränat. ska sno en sen. smal brud aight.
efter träningen drog jag med alec till bilisten och köpte redbull sen satte vi oss i parken och pratade. efter det gick vi hem till han men då vi kommit in på hans gata ringde pappa och sa att han tränat färdigt och kom å hämtade mig. men hade kul iallafall! nu ska jag göra jonnas design och fråga om alec vill skypeaaa.. om han lever dvs-.-
kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0