When the time comes, baby don't run, just kiss me slowly.

kom just hem från en trevlig kväll i skelleftehamn! umgicks med alec&sofia ett tag hos alec sen kom robin också dit, jag och sofia drog sen ut och träffade malin en tväris. då blev sofia upphämtad och jag var då tvungen att gå tillbaks till alec alldeles själv i snökaos. robin hade dragit hem så vi såg på film, sen blev jag hämtad och nu sitter jag här.
förövrigt verkar det som om jag vunnit en gratisdesign av torpenbergs.blogg.se! hur kul som helst, det gjorde verkligen min dag/kväll mycket bättre! vi får väl se när den kommer upp:)
nu ska jag se nån film sen sova, har match imorgon!
kram♥

Kommentarer
Postat av: Alicia

snygg blogg ;)

2011-12-11 @ 09:03:23
URL: http://mariaalicia.blogg.se/
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

SV. Haha vad kul att du blev glad :)

Du kanske kan skicka ett mejl till mig, tappade bort din mejl bland alla kommentarer..

[email protected]

2011-12-11 @ 20:12:34
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0