When the time comes, baby don't run.. just kiss me slowly.

ligger och degar i min säng atm.. är helt slut efter matchen idag. vaknade kring halv tio, åt tidig lunch, bytte om sen drog jag och syrrorna till ursviken och därifrån bar det av till umeå med laget! spelar seriöst i världens skönaste lag! vi vann med 4-3, jag tyckte inte att jag gjorde nån värst bra instats idag.. försökte iallafall. men det slutade ju trots allt bra!
nu ska jag umgås lite med min fina familj sen hoppa i säng och se nån film.
cya♥
^taggade brudar på väg till matchen!
tog en promenad för att komma igång lite, vi hamnade då i roligaste lekparken nånsin.. observera den coola lillkillen till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0