Tänd ett ljus, och låt det brinna

kom just hem från luciavakan, innabandyturneringen gick riktigt bra! stod i mål för min klass och vi slutade som etta! gjorde några stora failar som jag inte tänker ta upp här dock.. haha.
efter att jag duschat så gick jag till kyrkan där nästan alla redan var och bytte om osv.. sen typ en halvtimme efter så började vi!
allt började jättebra, sjöng i mitten av showen tillsammans med lovisa och det gick jättebra. dock hörde man typ bara mig.. vilket är fett awkward..
sen gick det utför och datorn lagga, illamående skedde, osv.. men jag tror nog att publiken blev nöjda iallafall:)
time for bed now, skola imorrn!
kram♥
snodde julias bild från facebook.. vi egå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0