stay with me, baby stay with me.

måste först säga hur himla snygg design jag har! älskar den verkligen, så tack Nathalie!
kom typ just hem från stan där jag har spenderat halva dagen med william, lovisa, malin och carl!
hade vanligskoldag till lunch sen efter det så drog åttan och nian som sagt till nordanå för att se teatern "I love you, bro". trodde verkligen inte att den skulle vara så bra som den var! helt sjukt, så grymt bra gjord! den var rolig, intressant och samt lite creepy.. med andra ord; jättebra! så tusen tummar upp till den.
efter teatern stannade jag ju som sagt på stan med brudarna och killarna, hade dock inga pengar med mig så jag kollade mest&snodde maten som dom åt.. kändes inte ok alls.
ska äta nu, sen fara på träningen som börjar åtta.
cya♥
scenen såg precis ut så där, vilket var jättecoolt!

Kommentarer
Postat av: S

Din design är verkligen assnygg, älskar den!

2011-12-15 @ 18:46:56
URL: http://sannaerikssons.blogg.se/
Postat av: ida

fin design!:)

2011-12-15 @ 18:55:16
URL: http://iidaanderssson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0