Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead.

kom just hem från hamn, har varit där och sett sofie spela fotbollscup med rönnskärs damlag. så sjukt duktig syrra jag har!
kollade på hennes första match med alec sen drog vi ut till skyltsöndan eller vad det nu var för nåt.. mysigt var det iallafall! där träffade vi typ tusen sköna människor, var med carl&malin sen drog jag och carl in till hallen och såg då sofie spelade sin andra match. efter första halvleken så for vi hem till carlii och då kom lovisa strax efter, sen drog jag hem och nu sitter jag inne på mitt rum i väntan på lite mat.
ikväll blir det nog att se hockey med familjen och mysa lite!
kram♥

Kommentarer
Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Tack, roligt att höra! :D

2011-12-04 @ 21:23:59
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
Postat av: jennifer

shit älskar verkligen din blogg!

2011-12-15 @ 18:02:31
URL: http://jenniferlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0