I'm not sure what this is going to be..

blev inte alls som planerat igårkväll, efter att mattias hade farit hem så ringde jag till malin och bad henne komma hit å sova över hos mig. såg en film medans jag väntade på att hon skulle komma, somnade till den dock och vaknade av att hon knackade på ytterdörren. mysig väckning. vi drog ut och gick i snöstormen, slängde oss i snön och flummade runt. efter det gick vi in, åt pizza mitt i natten, såg en halv film sen somnade!
vi vaknade 10 i morse, åt en rejäl frukost sen for vi till hamn. malin for hem till sig och jag for till örjanshallen för att se på "alecs" match med sofia!
ikväll blir det att dra till hamn och umgås med henne och alec!
ha det bra! kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0