I just shot a man down

laddar över filmen som vi har arbetat på dom senaste dagarna till youtube atm, 82% ligger den på. blev ganska nöjd med resultatet faktiskt.. förutom att jag var tvungen att vara kille, vilket blir awkward för min del.. men ja bjuuuu!
igår for jag till stan efter skolan med lovisa, malin och sanna.. mest med malin och lovaa dock, sanna va med pontus tror jag.. köpte iallafall julklappar till sanna och sofie, en tröja och bandaeu från bikbok och ett par svarta jeans från jc!
då var klara med allt så följde jag med malin hem till henne sen drog vi på kåken ett tag och körde någon lek, efter det drog vi hem till henne och såg film och tryckte i oss godis..
hade sovmorgon imorse till tio, då kom carl och sen gick vi till linkan för att fortsätta redigera och fixa filmen.. vilket han nästan var färdig med då vi kom dit.
nu ska jag se någon film, som vanligt, innan middagen är klar och sen drar jag på träning!
kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0