I don't care if I don't get anything, all I want is you this christmas.

kom just hem från skolan.. känseln i mina tår är försvunnen pga allt promenerande i snöslasket..dränker mina sorger atm med en mandarin och ischoklad, det får duga..
har som sagt haft temadag idag med temat film, jag är i samma grupp som linus, william, carl och alicia.. ingen dålig grupp direkt! man ska göra en "remake" av en film som redan finns, och eftersom att man fick välja själva så valde vi "The Hangover". det visade sig att det var ett ganska bra val, dock bestämde vi oss för att inte göra om den till svenska så nu kör vi på originalspråket engelska.. vilket inte är det lättaste, ganska awkward att stå framför kameran och prata med svensk brytning. men det blir nog bra i slutändan. imorgon blir det att göra dom sista scenerna och sen klippa och redigera filmen!
efter skolan imorrn drar jag och lovisa in till stan för att köpa julklappar osv. he blir nice.
ha det bra tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0