Give me some of your love.

Somnade en stund efter jag publicerat det förra inlägget och sov tills middagen var klar. jag hade så himla stor lust att bara ligga i sängen och inte röra ett finger.. men istället så for jag och tränade lite innebandy. träningen gick ganska så bra.. förutom att jag har så fruktansvärt ont i benhinnan/muskeln.
justja, måste bara berätta hur kul det var när vi skulle göra ena scenen idag och då Carl (Stu) skulle tillbringa en skål Doug (killen som ska gifta sig) och Tracy (hans fästmö).. och carl sa fel namn minst 20 gånger. då han skulle säga "Doug and Tracy" så blev det automatiskt "Doug and Mary". höjd punkten på denna dag kan jag lugnt säga! men till slut efter många misslyckanden och hysteriskt skrattande så fick han till repliken!
ska krypa ner i sängen och se någon grym film nu. ovanligt.


kanske inte bästa porträttet jag gjort.. men blev ändå ganska nöjd! någon som kan se vem det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0