Everything we had is stuck in the moment.

dagen har varit kass&bra på samma gång, den började ganska chill med att hela 8an drog ut i skogen och grillade. sen fortsatte dagen som vanligt, vilket inte var allt för jobbigt. efter skolan drog jag och carl hem till honom för att hämta hans pengar (tror jag) sen gick vi till busshållsplatsen, men hade redan missat bussen.. så då gick vi till ica och satt där i en halvtimme innan vi fick oss in till stan.
på stan gick vi med rebban och jonna, köpte ingenting dock.. hängde bara med som moraliskt stöd då carl skulle köpa byxor. haha. btw, han har sexpack. DÅ VET ALLA. börja ragga på honom!
skämtåsido,
nu ska jag ringa alicia.. hejdå!
äre bara jag eller har dom ändrat blogg.se's kontolayout lite?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0